Как да си проверявам трафика
Вашият IP адрес: Вие сте изразходили до момента: Състояние на услугата: Забележка: Информация по договора:- Име на клиента:
- Ползвани услуги:
- Телефонен номер / план: /
- Отчетен период за телефона: от 24-то до 24-то число на месеца
- Проверка на текущата сметка: billing.tcv.bg
- Скорост на интернета:
- Отчетен период за интернета: текущ месец
- Краен срок на плащане: https://tcv.bg/index.php/news/
- Обща стойност на пакета:
Инструкции за заключване на телевизионните приемници
Инструкции за заключване
Вируси – как да се предпазим или изчистим от тях
Лесно е! За да се предпазите трябва да спазвате няколко правила:
Винаги ползвайте антивирусна програма. Нашето предложение може да свалите от тук.
Включете WindowsUpdate ежедневно, за целта може да ползвате и нашия сървър.
Инсталирайте си програма против Spyware/Adware, независимо от това че имате антивирусна. Пускайте я веднъж седмично.
НЕ цъкайте и НЕ стартирайте файлове или интернет адреси преди да попитате изпращача за какво става въпрос. Обикновено
вирусите сами изпращат подобни препратки.
OUTLOOK: “The connection to the server has failed”
Ако получавате The connection to the server has failed. Account: ‘info@example.net‘, Server: ‘mail.example.com’, Protocol: SMTP, Port: 25, Secure(SSL): No, Socket Error: 10060, Error Number: 0x800CCC0E когато се опитвате да изпращате през друг емайл сървър, причината е в нас.
Поради големия брой заразени клиенти е блокиран порт 25(smtp).
Наложените ограничения не ви пречат да си проверявате пощата, а само да изпращате такава.
Ако желаете да изпращате поща моля прочетете тази тема: Как да използвам SMTP през ТКВ . За повече въпроси може да се свържите с администратор в офиса.