КАК ДА ГЛЕДАМ?
Ако имате следните модели телевизори можете да тествате услугата безплатно в рамките на 30 дни, за да се уверите, че Ви харесва:

1. Влезте в Google Play Store, LG Content Store, Samsung Smart Hub (Apps) или Philips App Gallery през менюто на телевизора.
2. Използвайте функцията за търсене, напишете “RNTV” (може и с малки букви, на латиница) и инсталирайте приложението.
3. След инсталацията и стартиране, в рамките на 1 минута услугата ще се активира и в продължение на 30 дни ще гледате безплатно ВСИЧКИ КАНАЛИ.

Телевизори с AndroidTV или Android
SONY – с операционна система AndroidTV
PHILIPS – с операционна система AndroidTV
PANASONIC – с операционна система AndroidTV
XIAOMI – с операционна система AndroidTV
TCL – с операционна система AndroidTV
CROWN, JVC, SANG, SHARP, TOSHIBA, TELEFUNKEN – с операционна система Android
Други марки телевизори с операционна система AndroidTV или Android
Телевизори Samsung
Модели 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022 и 2023 година (наличен в SmartHUB Europa – APPS)
Телевизори LG
LG WebOS – достъпно в LG Content Store Europa.
За телевизори с платформа: webOSTV 3.0, 3.5, 4.0, 4.5, 5.0, 6.0, 7.0 (модели от 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022 и 2023).
Приложението е с някои ограничения, поискани от LG:
1. LG не позволяват 18+ съдържание и затова то е премахнато/скрито/недостъпно – това е тяхна политика. Не можем да го разрешим без да предизвикаме сваляне на приложението от LG Content Store.
2. LG не позволяват визуализация на MAC адрес, затова ние използвате ID-то на телевизора, който е показан във формат като MAC адрес.
Забележка: Ако нямате магазин “LG Content Store”, а имате “LG Smart World” – телевизорът ви е стар модел, с NetCast (Linux) и не се поддържа.
Телевизори Philips
PHILIPS SAPHI – модели 2021, 2022 и 2023 година (наличен в Philips App Gallery)
PHILIPS TitanOS – модели 2024 – НЕ (засега)
Забележка за телевизори: Преди 2015г. производителите на телевизори не интегрират мощни процесори за работа на приложенията. След 2016г. производители започват да интегрират многоядрени процесори, които ВЕЧЕ могат да се справят с IPTV и UX съдържание. Нашата система е създадена да използва тези нови процесори и затова на стари телевизори или не работи (2015г или по-стари модели) или е бавна (2016 и понякога 2017г нисък клас модели). Моля, имайте това в предвид!
Забележка за телевизори с други операционни системи: Операционни системи VIDAA, LINUX, NetCast, Firefox, Viera, SmartCentral, tvOS и Roku TV не се поддържат.
Приемници Infomir MAG
1. Infomir MAG254, MAG254w1, MAG254w2
2. Infomir MAG250
3. Infomir MAG256
4. Infomir MAG322
5. Infomir MAG420
6. Infomir MAG520
7. Infomir MAG524
Infomir произвежда и други устройства, които са неподдържани: MAG324, MAG349, MAG351, MAG410, MAG424
Забележка за Android боксовете на Infomir: Моля, инсталирайте Android приложението ни. С него трябва да работят.
Други модели set-top-box устройства, СПЕЦИАЛНО разработени за телевизия
1. HyBroad A350B (Android 7) – CPU HiSilicon Hi3798MV200
2. Pals B110 (AndroidTV 11) – CPU 2 GHz
3. HyBroad A312 – CPU HiSilicon Hi3796MV100
4. HyBroad A313B – CPU HiSilicon Hi3796MV100
5. HyBroad A331 (Android 7) – CPU HiSilicon Hi3798MV200
6. HyBroad A350 (Android 7) – CPU HiSilicon Hi3798MV200
7. HyBroad A350w (Android 7) – CPU HiSilicon Hi3798MV200
8. Yinhe Y200 (Android 7) – CPU HiSilicon Hi3798MV200
9. HyBroad M813 (Android 7) – CPU HiSilicon Hi3798MV200

100% съвместимост с други set-top-box устройства НЕ СЕ ГАРАНТИРА. Моля, използвайте само препоръчвани от нас модели с процесори на HiSilicon.

КАК ДА НАМЕРИТЕ ВАШИЯТ MAC АДРЕС?
За да регистрирате вашия Телевизор или Set-Top-Box устройство, е необходимо да знаете MAC адресa на устройството.
На устройствата Infomir MAG, MAC адресът е залепен на кутията и представлява 12 символа, разделени с двоеточие (:). Също така е залепен на самото устройство отдолу.
MAC адресът на вашия Телевизор може да бъде намерен в нашето приложение. Трябва да влезете в бутон “Профил” (“Profile”). Там е изписан MAC адресът. Това важи и за Set-Top-Box устройствата.
Забележка: В настройките на повечето Телевизори има информация само за един MAC адрес. Някой модели имат отделни МАС адреси за LAN, Wi-Fi или Bluetooth интерфейси. Затова винаги вземайте информацията за Вашия MAC адрес от нашето приложение – в “Профил”!

При изтекъл акаунт се вади съобщение за това, на което присъства и вашият MAC адрес!

ВАЖНО за притежалите на LG – те не позволяват визуализация на MAC адрес, затова ние използвате ID-то на телевизора, който е показан във формат като MAC адрес. Когато ви искаме MAC адресът, гледайте и търсете ID-то от нашето приложение – в “Профил”. При изтекъл акаунт се вади ID-то във формат като MAC адрес.
ВАЖНО: Всеки опит за промяна на MAC адрес на устройство, ще предизвика блокиране на акаунт! Премахване на блокировка не се извършва!
При платен акаунт, предлага се опция за прехвърляне на НОВО (различно) устройство на клиент.

НЕСЪВМЕСТИМИ УСТРОЙСТВА
Списък на несъвместими устройства за IPTV:
* X-TREMER STV-400STB (MBX/STV-400STB)
* STB емулатори
* Смарт телефони и Таблети
* KIII Amlogic TV Box (amlogic/KIII)
* MXQ PRO
ЗАБЕЛЯЗАНИ ПРОБЛЕМИ С УСТРОЙСТВА
1. Телевизор Philips 2017/2018 с AndroidTV – някои аудио кодеци липсват при IPTV (деактивирани от производителя) и съответно някои канали “не работят”. Работи се по въпроса. Моделите от 2020 НЯМАТ такъв проблем! За работа на вградения SpeedTest е необходимо ДОПЪЛНИТЕЛНО инсталиране на Browser, например “Puffin Browser” или друг подобен.
2. Телевизор Samsung Tizen – при активиране на нова сметка или добавяне на пакет е необходимо рестартиране на телевизорът. Това може да се направи от дистанционното с задържане на Power бутон (бутонът за включване/изключване) за около 20 секунди до появяване на надпис Samsung Tizen или чрез изключване от електрическата мрежа и повторно включване. Моделите от 2015, 2016 и 2017 автоматично се презареждат при нова сметка.
3. Телевизор Samsung Tizen – Не се поддържат субтитри (липсва в Tizen). На повечето канали вече субтитрите са вградени във видеото. Все още има малък брой канали, които са без субтитри. Работи се по въпроса.
4. Телевизор Samsung Tizen 2015 и 2016 – Приложението работи по-бавно и по-бавно се превключват каналите. Причина – бавни процесори. Не може да се коригира.
5. Бокс Xiaomi Mi Box 3 и други по-нови – След версия на приложението 2.600 няма проблеми със звук и картина.
6. Бокс X96 mini, Tanix TX3 mini и други боксове с процесор Amlogic S905W – процесорът не е достатъчно мощен и накъсва картината. Не се препоръчват такива боксове.
7. Бокс HiMedia H1 и други с процесор Rockchip RK3229 – не поддържа MPEG-2 аудио и видео и съответно някои канали “не работят”. Процесорът не е достатъчно мощен и накъсва картината. Проблемите се забелязват и при други чипове на Rockchip. Не се препоръчват такива боксове.
8. Бокс Strong SRT 2220 и други боксове с процесор Amlogic AML8726-MX – процесорът не е достатъчно мощен и накъсва картината. Не се препоръчват такива боксове.
9. Телевизори Arielli, StarLight, Crown, Neo, ELITE, Skymaster (и др. от най-нисък клас ТВ с Android) – Имат проблеми при някои HD канали понякога. Понякога забива приложението. Причина – слаби процесори. На някои HD канали няма звук – проверете за друг аудио поток с “ЗЕЛЕНОТО” копче на дистанционното. Причина – телевизори без лиценз за Dolby Digital или DTS. Препоръчваме използване на бокс HyBroad!
10. Бокс Netxeon MXIII-G и други боксове с процесор Amlogic S812 или Amlogic S805 – процесорът не е достатъчно мощен и накъсва картината при HD каналите. Възможно е забиване на приложението на някои канали. Не се препоръчват такива боксове.
11. Телевизори Tesla Android (произведени в Китайски ОЕМ производител за ComTrade Group Сърбия) – имат поддръжка само на AAC звук. Другите аудио кодеци не се поддържат. Не са подходящи за IPTV – не се възпроизвеждат канали с не AAC звук. Препоръчваме използване на бокс HyBroad!
12. Телевизори TCL и други устройства с двуядрени процесори Realtek – не поддържа някои аудио кодеци и съответно някои канали “не работят”. Процесорът не е достатъчно мощен и накъсва картината. Не се препоръчват такива устройства.
13. Бокс TH-100 от Евролан – необходимо е да е обновен до последна версия (0.2.89 от 7-ми юни 2023г.). Качеството на образът е по-лошо добър бокс. Засега не се препоръчват такива боксове, но работят. TH-200 от Евролан – засега не работят.
14. Телевизори LG с WebOS 5 (2020 година) – Не се поддържат субтитри. В предишните версии се поддържат. На повечето канали вече субтитрите са вградени във видеото.
15. Телевизор Philips 2021/2022 с AndroidTV – след 15.06.2022г. е пуснато обновяване до AndroidTV 11, което променя МАС адресът на телевизорът. Ако имате услуга от нас и телевизорът е описан със стария МАС адрес, трябва да се обадите за да се подмени с новия МАС адрес. След тази дата, МАС адресът започва с 32, преди тази дата – с 68.
КАКВА СКОРОСТ НА ИНТЕРНЕТ Е НЕОБХОДИМА?
В зависимост от това, кой ТВ канал гледате, трябват ви различни постоянни, стабилни, без флуктоации скорости. При SD каналите е необходимо и достатъчно 5 Mbps (мегабита в секунда). При HD каналите ви е нужна скорост поне 15 Mbps (мегабита в секунда). Ние препоръчваме скорост от 20 Mbps (мегабита в секунда).При UHD 4K каналите ви е нужна скорост поне 25-30 Mbps (мегабита в секунда). Ние препоръчваме скорост от 40 Mbps (мегабита в секунда).
При проблеми с качеството на ТВ каналите, моля, първо проверявайте дали нямате проблем със скоростта или стабилността на вашият Интернет достъп.
Не препоръчваме използването на WiFi (безжична връзка) и не поемаме гаранция, че няма да накъсва или пикселизира. Телевизията е услуга в реално време и е чувствителна към промени в скоростта, дори за кратки периоди (части от секундата).